Handelsbetingelser hos Pickleshoppen

Leveringer og forsendelse Gratis fragt på ordrer over 700 DKK. For ordrer under 700 DKK tilføjes 79 DKK i forsendelsen. For privatpersoner er der yderligere 199 SEK i forsendelse ved bestilling af net, startsæt eller boldmaskiner. For virksomheder og foreninger tillægges forsendelse fra 199 SEK. Alle produkter, der er på lager, leveres normalt til kunden inden for 3-5 hverdage. I tilfælde af en stor ordreindgang og eventuelt slutsalg kan leveringstiden være lidt længere. Made-to-order betyder, at vi ikke har produktet på vores lager, men at vi kun bestiller det til dig og til din ordre. Leveringstiden kan derfor være forskellig afhængigt af produktet.

 

Betalingsmetode

Hvislen Betal med Swish forudbetaling uden faktureringsgebyr. Faktura fra Klarna Link til Klarnas generelle vilkår og betingelser. Priser Priserne på pickleshoppen.se er gældende ved bestilling over internettet. Midlertidig prissætning kan forekomme, f.eks. i form af kampagnepriser. Ved køb i vores webshop er det altid den aktuelle pris på varen i vores webshop, der gælder. I tilfælde af trykfejl eller lignende i annoncering og nyhedsbreve er det altid prisen i webshoppen, der gælder. Moms er inkluderet i den gældende lovbestemte momssats i Sverige.

 

Tilbagetrækning

Når du køber et produkt eller en tjenesteydelse ved fjernsalg, har du ret til at fortryde købet inden for 14 dage i henhold til lov om forbrugerbeskyttelse i fjernaftaler og dørkøbsaftaler. Du har ret til at åbne emballagen for at kontrollere, at produktet virker. Fortrydelsesretten gælder heller ikke, hvis du har aktiveret eller brugt produktet. Har du spørgsmål til fortrydelsesretten, kan du læse mere her. Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere fejlfri varer, er det vigtigt, at du kontakter os først på info@pickleshoppen.dk . Din besked skal tydeligt angive dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og de varer, som returneringen vedrører. Når du returnerer varen, skal det ske i den originale emballage. Du betaler for de påløbne omkostninger, såsom returforsendelse, levering og varernes tilstand ved returnering. Produkterne skal sendes sporbare og godt emballeret. Vedhæft også den følgeseddel, du modtog ved levering, så vi har de oplysninger, vi har brug for for at kunne håndtere din returnering. Hvis du ønsker at modtage et andet produkt i bytte, er du ansvarlig for forsendelsesomkostningerne for dette.

 

Klage

pickleshoppen.dk inspicere og pakke alle produkter med den største omhu, før de sendes til dig. Skulle produktet stadig være beskadiget eller forkert afsendt, når det ankommer, forpligter vi os til at afhjælpe manglen gratis i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Synlige mangler skal anmeldes direkte til afhentningsstedet ved modtagelse af varerne. Vær opmærksom på, at du skal kontakte os på info@pickleshoppen.dk for en godkendelse, før du returnerer en beskadiget eller forkert vare. Returnering/ombytning eller reklamation over efterkrav eller efterkrav udløses ikke. Hvis der er en fejl ved et produkt, skal reklamationen sendes umiddelbart efter, at manglen er opdaget. En sådan mangel skal altid rapporteres til info@pickleshoppen.dk, hvor du oplyser dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af manglen. Du er velkommen til at vedhæfte et billede. Hvis vi ikke er i stand til at afhjælpe defekten eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslove. Vi er ansvarlige for returforsendelse i tilfælde af godkendte reklamationer. Vi forbeholder os ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Ved reklamationer anvendes forbrugerkøbeloven, jf. www.konsumentverket.se og vi følger retningslinjer fra Forbrugerklagenævnet, jf. www.arn.se.

 

Ikke-afhentede pakker (privatkunde)

Vi forbeholder os retten til at opkræve omkostningerne for den håndtering, der opstår i tilfælde af uafhentede pakker (returforsendelse, ekspeditionsomkostninger mv.). Derfor opkræver vi et gebyr på 160 DKK, hvis en pakke ikke afhentes. Bemærk venligst, at hvis du fortryder et køb og ønsker at returnere varen, skal du først afhente pakken og derefter returnere efter vores instruktioner. Kontakt os venligst via info@pickleshoppen.dk

 

Persondata

pickleshoppen.dk er ansvarlig for, at de personoplysninger, der afgives i forbindelse med køb, håndteres i overensstemmelse med gældende lovgivning. Ved at godkende købsaftalen giver du samtykke til, at dine data gemmes, for at kunne behandle din ordre og gennemføre købet, lette fremtidige køb, muliggøre opdatering af din ordrestatus og sende tilbud fra pickleshoppen.dk eller vores samarbejdspartnere, via sms, e-mail eller anden direkte markedsføring. Som kunde kan du se de lagrede data, ændre dem eller anmode om sletning. Du kan også til enhver tid trække dit samtykke til at modtage tilbud tilbage. Så kontakt os via info@pickleshoppen.dk

 

Garanti

Garantiperioden er forskellig mellem forskellige produkter. Garantisager håndteres forskelligt afhængigt af produktets art, og i nogle tilfælde håndteres garantispørgsmål af producenten eller af dennes autoriserede værksted. I andre tilfælde håndteres garantisager direkte af pickleshoppen.dk. Du er velkommen til at kontakte os for information om garantiprocedurerne omkring det produkt, du er interesseret i, hvis du er i tvivl. Ni når os via e-mail info@pickleshoppen.dk

 

Garanti for Lobster kuglemaskine og tilbehør:

Lobster batteri/genopladeligt batteri. Lobster kuglemaskinen drives af et blybatteri. For at holde batteriet i form så længe som muligt, skal det altid tilsluttes strømforsyningen, når maskinen ikke er i brug. Adapteren genkender opladningsstatus og skifter til vedligeholdelsesopladning, når batteriet er fuldt opladet. Et dybt afladet blybatteri giver ikke længere tilstrækkelig strøm og skal udskiftes. I enkelte tilfælde kan et kabel til batteriet løsne sig på grund af bevægelse eller transport, og batteriet oplades ikke som følge heraf. Dette kan kontrolleres ved at fjerne de fire skruer på kontrolpanelet og kontrollere ALLE kabelforbindelser. Fra ladestikket til batteriet og kontrolpanelet. I enkelte tilfælde kan det også ske, at opladeren er defekt, og batteriet ikke kan oplades som følge heraf. Dette kan normalt genkendes af en rød/grøn blinkende enhed. Lobster giver 6 måneders garanti på batteriet og 1 år på opladeren. For yderligere hjælp kræves altid maskinens serienummer og fakturaen med købsdatoen.

 

Garantipolitik og dækning

Kuglemaskiner (ekskl. batteri og serverhjul): 2 år

Batteri og serverhjul: 6 måneder

Tilbehør: (ekskl. ekstern batteripakke, som er 6 måneder): 1 år

Dele (købes separat): 6 måneder

 

Andre vilkår og betingelser

Hvis du har spørgsmål til vores produkter, eller hvordan de bruges, bedes du kontakte os på info@pickleshoppen.dk Vi forbeholder os retten til at nægte salg til kunder, der tidligere ikke har afhentet eller ikke betalt for bestilte varer. Minimumsalderen for at bestille varer er 18 år. Vi tager forbehold for eventuelle taste-, tryk- og programmeringsfejl.